Шкільна бібліотека– одне з доступних джерел отримання інформації для учнів та педагогів, найважливіший елемент навчальної діяльності, спрямованої на розвиток освіченої особистості та інформаційне забезпечення навчально – виховного процесу.
Бібліотекар школи Салієнко Н.В. працює над розвитком особистості школяра засобами художньо-естетичного сприйняття літератури. Працюючи з учнями кожен день і кожну хвилину свого часу, бібліотекар вчить учнів бути ввічливими, добрими, розумними, зацікавлює школярів книгою, книжковими виставками, бесідами, новою інформацією, новинками з газет і журналів, музикою. І просто – розмовою.
В бібліотеці завжди затишно, спокійно, чисто.Наталія Вікторівна зустрічає читача з радістю, з щирою усмішкою, уважно вислухає прохання, дасть пораду, намагається ніколи ні в чому не відмовити – а це значить, що бібліотека є інформаційним, духовним і естетичним центром школи.
У своїй роботі бібліотекар використовує різні форми бібліотечної роботи: масові, групові та індивідуальні.
Наталія Вікторівна постійно виявляє тих, хто проявив особливий інтерес і зацікавленість тією чи іншою галуззю знань. Особливу увагу приділяє обдарованим учням та учням «групи ризику». Для виявлення дітей цього контингенту та успішної роботи з ними бібліотекар співпрацює із соціальним педагогом та психологом. Серед індивідуальних форм роботи з читачами Салієнко Н.В. найбільше уваги приділяє бесідам різного характеру: при записі в бібліотеку, про рекомендовану літературу, про прочитані книги, про бібліотеку та інформаційні ресурси. На думку Наталії Вікторівни, саме бесіди дозволяють здійснювати безпосередній контакт між бібліотекарем і читачем, враховувати його інтереси і вікові особливості. Для читачів-вчителів, адміністрації школи, фахівців психологічної служби Салієнко Н.В. використовує індивідуальне інформування та консультування з певних тем.На допомогу педагогічним працівникам у бібліотеці оформлено тематичні папки : «Видатні українці», «На допомогу вчителю української мови і літератури», « На допомогу вчителю зарубіжної літератури».
Групове інформування бібліотекар організовує напередодні проведення предметних тижнів, конкурсів, свят з нагоди ювілеїв письменників, поетів.
Масова робота бібліотеки – складова системи виховної роботи навчального закладу. Ефективними технологіями масової роботи шкільної книгозбірні є книжкові виставки («Новинки методичної літератури», «Новинки художньої літератури», «Нові підручники», «Любій малечі про цікаві речі», «З далеких мандрів повернулась», «Відчини своє серце добру», «Дзвони Чорнобиля»), книжкові полички («Різдво Христове», «Великодні дзвони дзвонять», «Свято Миколая», «Будь сильним і здоровим»), дні інформації, години цікавих повідомлень («Це цікаво знати», «Наші улюблені герої з книжок»), цикли читань, цикли зустрічей («Актуальне інтерв’ю»), обговорення книг, читацькі конференції, конкурси, різноманітні вікторини, подорожі, усні журнали, літературні вечори і години («Жінки в історії України», «Видатні діячі нашого краю», «У письменника ювілей», «Літературні портрети», «Син великого народу», «Співець єдиної родини», «Скарбниця духу і добра», «Перлини української народної пісні»).
Спільно з педагогічним колективом бібліотекар бере участь у проведенні предметних тижнів, надає допомогу у підготовці виховних заходів, виступає на педагогічних радах та батьківських зборах.
Однією з важливих форм роботи бібліотеки є виховання в учнів інформаційної культури, здобуття ними бібліотечно-бібліографічних знань. Бібліотечні уроки Наталія Вікторівна завжди проводить в інтерактивній формі. У своїй роботі намагається довести необхідність бережливого ставлення до фонду бібліотеки.
Графік роботи бібліотеки.
Бібліотека працює з понеділка по п”ятницю 9 по15.00