У рамках Тижня молодого вчителя вихователь ГПД Далекорей О. І. разом з учнями 4-Б класу провела виховний захід на тему “Все починається з добра”.Метою заняття було формувати в учнів почуття доброти, любові до людей, розвивати потребу робити добро, не чекати винагороди. Виховувати в учнів бажання підтримувати ближнього у скрутну хвилину.Наприкінці заняття учні разом з виховатилем підвели висновок, створивши стежинку доброти.
22 жовтня у рамках Тижня молодого вчителя вихователь ГПД Писко Н.В. разом з учнями 1-А класу провела виховну годину з теми «Вчимося дружити». Протягом заняття першокласники брали активну участь в іграх та виконували різні завдання. Із великим задоволенням учні створили колективне панно “Моя рука дружби”.
23 жовтня вихователь ГПД Попфалуші Мар’яна Павлівна в рамках Тижня молодого вчителя провела з учнями 1-Б класу виховне заняття на тему “Шануймо професії”. Під час заняття першокласники дізнались про давні, сучасні та незвичайні професії. Закріпили отримані знання в іграх ” Хто так каже”, “З’єднай” “Без труда нема плода” і дійшли висновку, що всі професії важливі, але найголовніша для них – це школяр. Свою майбутню професію записали на краплинках та закріпили на корабель мрій.
Вихователь ГПД Макара Ж.М. провела з учнями 3- А класу виховну годину в стилі інстаграм з теми «Добро починається з тебе».Учні під час заняття виготовили інстаграм-сторінку добрих вчинків, створили власний хештег добра, а також за допомогою методу кубування було проведено вікторину “Згадай свої добрі справи”. Під час виховної години учні організували виставку малюнків “Мій добрий вчинок”, і кожен мав змогу розповісти про свої добрі вчинки.Наприкінці заняття всі працювали в групах, складали та обговорювали прислів’я про добро, а також грали в чудову гру “Назви хорошу рису свого друга”.
20 жовтня вихователь ГПД Фурдела Анна Тиберіївна у рамках Тижня молодого вчителя провела з учнями 2-Б класу виховне заняття на тему “Добро і Зло “. Метою заняття було викликати в учнів бажання іти дорогою добра, сприяти розумінню того, що добро слід починати із себе, виховувати в учнів кращі людські якості.Протягом заняття учні брали активну участь в іграх і виконували різні завдання.